marți, 18 ianuarie 2011

Seara Craciunului In familia mea

Seara Craciunului in familia mea


            Din toate sărbătorile ce ne sunt date, cea mai frumoasă pentru mine este şi va rămâne Crăciunul. Nu aştept nici o altă sărbătoare cu atâta bucurie, pentru că simt că aceasta este sărbătoarea familiei întregite şi a obiceiurilor din moşi strămoşi.
            In casă se simte miros de cozonaci şi prăjituri pe care le vom împărţi cu colindătorii, căci in Ajun de Crăciun casa ni se umple de colindători.
            Când sunetul colindelor se stinge şi noaptea coboară, aştept şi eu la fel ca toţi copiii din lume, ca pe drumul nins de lună să sosească şi la casa noastra Moş Căciun.
Bradul il aşteapta şi el, împodobit, plin de lumini şi de globuri sclipitoare. Pe masă, mama a pus trei lumânări şi le-a aprins. Lumina lor caldă ne învăluie şi în casă se aşterne liniştea.
Avem cu toţii răgaz să privim steluţele de gheaţă pe geam, să le topim şi să vedem prin ferestre luminile sărbătoresti aprinse pe străzi. Au părinţii răgaz să-mi spună poveşti despre cum petreceau ei Crăciunul când erau copii, iar mie îmi place aşa de mult să-i ascult...
Dar Crăciunul înseamnă pentru mine mai mult decat brazi împodobiti, lumânări aprinse, miros de cozonaci şi mere coapte. E o sărbătoare sfântă, căci în noaptea de Crăciun, Dumnezeu s-a născut ca om, in Betleem. În această seară, binecuvantarea sfântă se revarsă peste lume, iar îngerii cântă toţi cu bucurie: « Domnul e pe pământ ! ». Atmosfera e aşa de sărbătorească pentru că oamenii, cerul şi pământul slăvesc minunea Naşterii Mântuitorului.
Şi mai este Crăciunul şi sufletul cald al mamei, al părinţilor, al celor dragi, care ne luminează tot anul. Este bunătatea, speranţa renăscută. Este pace şi înţelegere...


9 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. tiam gasit o mica greseala (Iisus sa nascut ca om....)
    dar imi place foarte mult compunerea ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Chiar mi-ati facut o bucurie pe ziua de astazi! Si da, aveti dreptate cu greseala. Corectez! (si chiar suna mai bine cum spuneti).

      Ștergere
  3. Da si mie mi-a placut compunerea ta foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi a avut dreptate cu greseala dar e foarte frumoasa compunerea. 10- pentru greseala XD

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc! Nu am mai postat de mult, am sa mai incarc niste compuneri. Asa, de ajutor la teme...

    RăspundețiȘtergere
  6. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACA NU VEDEȚI AJUTAȚI CONTACTUL DOCTOR SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos. Chiar mi-a plăcut foarte mult. Bravo.

    RăspundețiȘtergere